Aselsare canm ilk önce sen sakin ol bende aynı sekilde 4 günlükken 21 bilüribnle yatısı yapıldı sütüm vardı ama meme ucum yok diye emmiyordu o gece hastanede sağdık sürekli besledik aabaha kadar öğlen bakıldıgında düşmüştü değer cıkardı bizi ve emzirecegm diye diretme dedi doktor sağ ve biberonla ve dedi öylede yaptm smdi 18 günlük iki saatte bir besliyorum biberonla sonucta onemli olan anne sütünü bi şekilde alması sütüm olmasaydı mama vereceklerdi doktor baktı sütüm iyi geliyor biberonla verdik iki saatte bir sağ ve besle düzelecektir