Tunahan_rumeysa16 Hanımlar süt parasi ve doğum parası nerelerden nasıl alınıyor başvuru mu yapmak gerek yoksa kendiliğinden mi yatıyor😊
hunilimom Tunahan_rumeysa16 iki dogumim da şahsen başvuru yaptı eşim SSK dan süt parası şuan 300 kusur eşiniz sigortalı işe yatiyor onun adına eşimin banka hesabına yatmış doğum parası da benim adıma PTT ye yattı ikinci doğum için 400 TL aldım ilk cocukda 300 TL kimleriniz ve doğum belgesi ile başvuru yapılıyor Evin12
Tunahan_rumeysa16 hunilimom evet eşim sigortali süt parası onun hesabinami direk yatacak yani diğeri de ben gidip ptt den mi alıcam 400 lirayı 😇
hunilimom Tunahan_rumeysa16 evet eşim banka hesabı vermiş 15. Gün yatmış ona benim adıma da 1 ay sonra yatmış tam