Umutlu_anne_ Merhaba anneler bebeğin kordonunda 2 damar varmış normalde 3 olması gerekiyormus .Bebege yeterli kan akışı saglamiyomus.Erken doğum ve gelişim geriliğine neden oluyomuş.Böyle bir durum yaşayan oldumu?