Kızlar 34 haftalık gebeyim bı kaç gündür inanılmaz bir göğüs ağrısı acısı yaşıyorum gebeliğin başında oluyor ya ondan daha fazla kolum değse canım acıyor yaşayan varmıydı aranızda bide lansinoh almıştım onu ne zaman kullanmaya başlayım ve nasıl ne sıklıkla sürmeliyim yardımcı olur musunuz