Kızlar 4 gündür sıtmalanma,boğaz ağrısı,baş ağrısı ,eklem ağrısı ve halsizlik yaşıyorum. 3 yaşındaki kızım geçtiğimiz salı günü adenovirüs pozitif çıktı ve yeni atlatıyor. Doktorumla görüştüm günde 3 parol içebilirsin bol su ,dinlenme ,ıhlamur vs önerdi ve ateşin 38 in üzerine çıkmasın dedi. Bunlara dikkat ediyorum ama bebeğe zarar gelir diye çok korkuyorum. Serumun içine ekstra birşey koyamıyorlar acile gitmeli miyim sizler neler yaptınız 😔