aslinda 31 haftalik halileyim. Suwen in lohusa pijamasini aldım. Cok begendim fakat şuan tam oluyor. Doguma kadar karnim daha da büyürse alt pijama belimi sıkabilir. Dogumdan sonra karın biraz küçülür mü acaba?? Yoksa hala 9 aylik hamile karnı mı oluyor?
323832 aslinda lohusalik döneminde ve hastane de dogumdan sonra giyecegin icin bence normal olur tabi bebek dogunca bu kadar kalmayacak karın ister istemez inecektir
nilsmomy aslinda doğumdan sonra ki ilk gün göbeğim 5-6 aylık hamile gibiydi aldığım pijamalar çok iyi olmuştu
aslinda 7 ayligim. Suan tam olan pijama dogumdan sonra da denk gelir diye düşüneyim o zaman. Bol olmasi sorun olmaz da dar gelmesi korkutuyordu. 1 beden büyük mü alsam demiştim de. Gerek yok gibi dediginize göre. Teşekkür ederim.
aslinda Meleklerimm11 my chick diye geciyor. Alt üst seklinde. mavi renk. Rengi ve modelini, penyesini sevdim. Ama altı ayarlamalı degil. Dogum sonrası sıkar mı kararsızlı var da.
nilsmomy aslinda olur olur ben hatta evde ki eşofmanlarıma da giremem birkaç ay sanıyordum doğurdum iki gün sonra giyinebildim hepsini
Esayser Bende suwenden aldım s beden aldım hamilelikte s beden önü ve askıları ayarlanabilir olduğu için m bedene de uyumlu oluyor . Yani çok kilo almadıysanız bence olur