Aysefe333 Kızlar dun kan testim 331 çıkmıştı bugun kanama oldu gittim 203 e düşmüş değerlerim doktor 2 güne bir kan tahlili vermemi istedi yükselirse dis gebelik olurmuş iğne vurulmam lazm mis basina böyle bir durum gelen varmi
Sunaya Aysefe333 b3n dış gebelik geçirdim ama benim beta cok yüksekti sora birde düşük geçirdim oda bete 1 iniyordu bir cikiyordu Allah yardımcın olsun canım
Minigim--2 Aysefe333 ben bı kimyasal gebelik geçirdim ilk 70 çıkmıştı 2 günde bir verdim 1 hafta boyunca en fazla 326 çıktı en son verdiğimde o gün kanamam oldu tekrar verdim 306 çıktı düşük yaptım 2 günde bir verdim tekarar düştü değer en son 1 hafta sonra verdim değer 0.1 çıktı iki gün sonra tekrarladım aynı çıkmıştı
mervesu12 ben kimyasal geçirdim ilk öğrendiğimde 49’du iki gün sonra pembe bir kan geldi doktora gittim sonucum 28 çıkmıştı doktor regl oluyosun korkma demişti bana