Deletedmom_116 Merhabalar teyzeleyyyy…. Bu haftada ne gibi durumlarla karşılaştınız ? Bebişleriniz cinsiyetini gösterdi mi ? Mide bulantıları iz devam ediyor mu ? Çok halsizlik uyku durumunuz var mı ? 😃♥️Gelin sohbet edebilimm…
dilos011 Deletedmom_116 16+3 üz mide bulantım şükür hiç olmadı kusma vs uyku oluyor ama 2 yaşında kızım olduğu için gündüz o yatınca biraz uyuyorum en son 13 haftalikken gittiğimde erkek demişti doktorum 20 ocakta detaylıya gireceğim 20 haftalık oluyor o zamana kadar
2309 Deletedmom_116 göstermedi cinsiyetini utandi yavrum 😅 ama doktor tahminim oğlan geliyor gibi dedi . Sağlıklı olsun inşallah 🙏 hiç farketmez cinsiyeti
1072PINAR Deletedmom_116 Benim bulantılarim 7.de başladı.14 ten sonra hafifledi.Geceleri uyku aralikli çok düzenli değil.İlk haftalar çok uykum geliyordu şimdi öyle değil.Cinsiyeti göstermedi bugün gittiğimizde.16+3 uz.
Aysegulinanc Deletedmom_116 Deletedmom_116 kız bebişimiz geliyor 14 haftalıkken öğrenmiştik hiç bulantı yaşamadım tek sorun üşengeçlik tutuyor şükür hamilelik güzel geçti bu zamana kadar birde kilo almazsak 🙊
Deletedmom_116 dilos011 Masallah ♥️♥️ biz surejli uykucuyuz 😂😂İlk çocuk olunca geride bi tane bebe daha yok o yüzden uyuyoruz saolsun bulantım mide yanma eksik olmaz gostermiyo bizim kelebek kendini 🥴🥺♥️
Deletedmom_116 dilos011 Gecen hafta göstermedi Bakalım biraz geçsin tekrar gidicez bağdaş kurmuş uyuyodu uyanmadı🤣
Gulsen_tanrikulu Deletedmom_116 ben tam 16+0 da öğrendim erkek olduğunu 💙😂pat diye de gösterdi oğluş🫶😂 Benim de bulantım pek olmadı mide yanmam oluyodu akşam yemeğinden sonra çok sık şuan hala oluyo ama sürekli değil tamamen geçse keşke rahatsız edici🫠Bide fazla uykucuyuz🤩😂
Canisi50 Deletedmom_116 selam kizlaar mide bulantısı bitti şükür🤗 cinsiyetimizide öğrendik🤗🥰 halsizlik uyku hali sürekli olarak var