7 haftalım hamileyim benim dilim yarık yarık normalde harita dil denilen durumu yaşıyorum normalde rahatsız etmezdi bu durum ara ara nüksederdi sadece ama hamile kaldıktan sonra bana çok rahatsızlık vermeye başladı aynı durum basına gelen var mı acaba çok merak ediyorum çok kötü bir durum