Aselminamm Sezeryan ile doğum yapmalı 3 gün oldu 2 gün cok ağrım var diye birde üstüne göğüslerim acıyor diye iyileşene kadar mama verdim bugun sadece emziriyorum göğüslerim cok acisada:( anne sütü sarılık yapmıyor derler doğrumu bende olmasin diye emxiriyorum surekli
ozgeya Aselminamm anne sütü sarılık yapmıyor değil de,bebek yeteri kadar beslenemezse oluyor.ben sadece emzirmeme rağmen oğlum sarılık oldu malesef
Yaceemm Aselminamm ben mamayla besledim kizimi hep sarılık olmadı. Bebeğin vücudu sarılıgi çiş ile atıyor. Onun içinde bol süt alması lazım. Eğer sütünüz az ise sarılıgi ağır geçirebilir. Ama yetiyorsa sütünüz bir şey olmaz