8+2 deyim şuan.Bulantım sadece sabah oluyor onda da kusmuyorum.Ama son 2 gündür gün içinde kusma olmadığı halde birşeyler yiyemiyorum.Sadece kraker ve meyve yiyebildim.Bugün 1 yumurtayı zorla bitirdim 1 dilim ekmekle.Midem her an kusacakmışım gibi ama bulantı falan yok.Bir de bugün akıntımda azıcık kahverengi bir şey gördüm.Sizce normal mi bunlar ?