Deletedmom_53 Marly21 canım ben de 4 +4 ’te gitmiştim vajinal muayene ile sadece kese göründü. Şimdi 6+2′deyim. Perşembe gideceğim bakalım yani 6+4 iken🥰
1humeyra Marly21 evde test yapıp pozitif çıkınca kan verdim ertesi gün hastaneye gittim 5 haftalık hamileymişim iki kese gözüküyor haftaya gelirsen kalp atışını duyabiliriz dedi iki hafta sonra gittim tek keseydi ve kalp atışını duyduk. 🥰
Derya_gr Merhaba kizlar bende 5 haftalik 3 gunluk bebegim 10 ocakta komtrolum var gordunuzmu bebeginizi
Aybeniz bende 5+2 yim ilk kontrolm bugün dü dr bi hafta sonraya gğn verdi ultrason için sizdede kasık ce bel agrısı oluyor mu arada
Aybeniz Harvicell yok canm kan ve idar tahlili istedi bi hafta sonra gel kese de bebek de görünr raht dedi