pamukseker15 Haftadayım kaç kez kan testi yaptırdığımda hep kanım düşük çıkıyor. İlaç kullanıyorum hatta dozu yüksek olanına geçtik. Yine düşük çıkıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bir türlü yükselmiyor. Bebeğin sağlığından şüphe ediyorum. Beyin gelişimi için çok önemliymiş. Erken doğum da olabilirmiş bu yüzden.
Ssyma pamukseker15 Benimde bu kanım hiç bir şekilde yükselmiyor ne yaparsam yapayım iki farklı kan ilacı kullanıyorum yok yani gebe değilkende böyleydi rabbime sığınıyorum yapacağım bir şey yok artık
Linabebek1 Kırmızı et, pekmez, dut kurusu falan tüket canım ilaç ve beslenme düzeni önemli benimde düştü kanım pekmez takviyesi başladım