Arkadaşlar 29+3 haftalık serklajliyim erken doğum riskine karşı üniversite hastanesindeki doktorum bugün ciğer geliştirici yapalım dedi bugün bi dozunu oldum yarın ikinci dozu olmam gerek ama hastane çok uzak normal tıp merkezleri filan yapıyor mu bu iğneyi illa gitmem mi gerek