Selcannnn
Kızlar dogum yapalı 26 gün oldu spinal sezeryanla dogum yaptim enfeksiyon kapmis dikis yerleri sertlik ve acı hissediyorum iki sefer gittim doktora pansuman icin daha sonra cocuklar yuzunden gidemedim ikizlerim oldu cnku küvözdelerdi onlari gormeye gittigimde pansuman yaptiriyodum simdi üçumüzde eve gelince onları birakip gidemedim acısını cekiyorum malesef basina byle bisey gelen varmı tekrar dikisler acilip dikiliyomu napiliyor 🤦♀️🤦♀️ korkudan gidesim de yok kızlar yeni dogum yaptigim günlere dönerim diye korkudan gebericem 😩😣