Mrb arkadaşlar. 14 gündür sezeryan olalı hala göbüşüm gitmedi her aynaya baktığımda üzülüyorum resmen. Eski halimi çok istiyorum özlüyorm ne zaman gider bu göbek?? Nasıl eriteyim bir öneriniz varmı?? Siz nasıl yok ettiniz?? Doğum sonrası korse hala kullanıyorum ama bir faydası yok..