Deletedmom_27 sabahtan beri ozel bolgemin icerisinde acayip kotu bir aci var sanki igne batiyor bir kac saniyede bir ic dis dudak degil tamamen icerisinde aynisini yasayan varmi doktorluk bir olay midir gebelik yok