gulsun-36 Kızlar merhaba bugün biraz fazla yürüyüş yaptım karnımın sağ ve sol tarafı ağrımaya başladı normal midir acaba 20+4 oldum
Mrvbnbg2208 gulsun-36 normal bence bende 23üm belim ağrıyor yürüyünce çatı kemiği ağrıyor ve karnımda da göbek deliği çevresi batıyor gibi ağrı oluyo