Yasobero
Yasobero doktorum bana bunun doğal bitkisel bir ilaç olduğunu ve ilk üç ay riskli olmasa da fitil olarak kullanmamı söyledi. Çok şükür iyi, sadece akıntı fazla oluyor, kokusu da kötü. Daha hijyenik olunmalı. Ama ağızdan inanılmaz yan etkisi varmış. Baş ağrısı mide bulantısı gibi. Ama bebeğe sadece yararı var 🫶🥹