FatmaZehra06
Hamile olduğumu öğrendiğimde gidip kaydımı açtırdım ilk kiloyu kaydedip bütün hormon ve vitamin testlerimi yaptılar ayda 1 kere de doktorum gönderiyor aylık olarak kan testi istiyor vitamini kontrol ediyor ama doktor göndermeden onlar aramıyorlar genelde tetanoz aşısı zamanım gelincede ben kendim gittim onlar çağırmadı doktorum yönlendirdi kan testlerimi orada yaptırıp doktoruma götürüyorum bakması için