Hanımlar yeni öğrendim sizinle paylaşmak istedim ahududu yaprağı çayı rahime çok iyi geliyormuş normalde 4. Aydan itibaren bile içebiliyormuşuz ama doğum yapıcak olanlar şimdi de içsek olur hatta sancılar başladığında bile 2 fincan içebiliyormuşuz rahim kaslarını gevşetiyormuş kolay doğum yapmayı sağlıyormuş