Arkadaşlar merhaba
Tecrübeli annelerim mutlaka vardır, yeni doğan bebekte kalpte delik bunun için doktor kendisi kapanır diyor. Ama bir de damarda delik var kalan giden damarda.. 1 yaşına kadar kontrol altında olacak 1 yaşına geldiğinde eğer kapanmazsa şemsiye yöntemiyle
Kapanılacak. Başına gelen var mı lütfen yoruma??? 💚💚