htngny Merhaba herkese 🫶 Şeker yüklemesi sırasında yapılan açlık testi normal sınırda tokluk testi en yüksek 140 olması gerekirken 157 çıktı başına gelen var mı yorumlarınızı bekliyorum kızlar 🍀