ikona Şuan hastaneden yazıyorum gözünüz hiç korkmasın en hayırlı yol neyse o şekilde gelsin bebeğiniz 😇
VerdaY ikona hayırlı olsun 🥲 ben de 39+5 im 40. Haftamda kendi isteğimle artık sezeryan olmak ietediğimi söyleyeceğim çok ağrım var. Nasıl geçti süreciniz
ikona VerdaY çok kolaydı. Belden igne yaptılar hiç acımadı . Zaten 10 dk da bebeği alıyorlar sonrasında biraz agrım var o kadar
VerdaY ikona ben de perşembe günü sezeryan istiyorum desem hemen öğleden sonra alır mı doktorum acaba
ikona sayre ben suni istemedim çünkü garantiis yok açılma olmayınca hem o sancı üstüne sezeryan sonrasında sezeryan sancısı baya zor yani
sayre ikona o da doğru ama ben de direk sezeryan istemiyorum normal doğumu denemek istiyorum yaa inşallah olur