duyguozbayrakci Merhaba cok gecmis olsun umarım sağlıkla kavuşursunuz yavrunuza.Durumumuz aynı.Henüz doğum yapmadım 34 haftalık olduk .Beynin ön kısmında hafifte olsa kıvrım var fakat arka tarafı düz.Bunun yanı sıra lateral vertikullerinde çok çok fazla artış var hidrosefaliyede çevirmiş durumda.Kromozon testinde bebeğin bir geninde problem oldugu görüldü.Fetal mr çekildi durum onda da aynı.Doğumu bekliyoruz zaman bize ne göstericek bilemiyoruz hasar ne kadar olucak bilemiyoruz.Sız kac haftalıksınız acaba?