bebeklerimveben_ Kızlar böyle bi ağrı var gibi kasıkta mı karnım da mı anlamıyorum ara ara oluyor 2 gündür kendimi ev işlerinde fazla yordum galiba bebeğe bişey oldu mu korkusu sardı bide sizce ? 3 ocakta nasipse kalp atışını duyıcaz keseyi gördük
Edafmo bebeklerimveben_ İlk zamanlar kasıklarda belde ağrı ve batma çok oluyordu bende de. Ama yine de çok çok şiddetliyse lekelenme kanama varsa mutlaka doktora gidin