ZynpKara canım anne ve babadan genetik olarak geçen metabolik bir hastalık bu ama endişe etme sakın ablamın bebeğşnde de yüksek çıktı yani yüksek demeyelim pozitif çıktı Fakülte ye sevki yapıldı bebeğe tekrar test yapılıp derecesi ölçüldü deresi düşük çıktı hatta ilk yapılan testtten de daha düşüktü ve ilaç ya da diyet vermedi doktor kontrolünde belirli aylarda takibi yapılıyor olurda değeri yüksek çıkarsa protein diyeti uygulanıyor bebeğin beyin gelişimi için önemli bu durum ancak Rabbim çaresiz dert vermesin İnşallah en hafif dereceyle sadece taşıyıcı olarak yaşamını sürdürür duam bu gönde sizin için şöyle düşğn sende taşıyorsun bu durumu eşinde ama sizde bir probleme yolaçmadı bebeğinizde de inşallah bu şekilde sadece taşıyıcılık durumu olur Geçmiş olsun Rabbim şifa versin