Slm kızlar 24+3 haftalık hamileyim, maalesef bugün doktorum idrarımda protein kaçağı olduğunu gizli kan olduğunu söyledi. Gebelik zehirlenmesinden şüphelendi ama tansiyonum gayet normal. Zaten 2 gündür böbreklerim çok feci ağrıyor idrar yolu enfeksiyonu ve böbrek enfeksiyonu teşhisi konuldu + taş varlığından şüpheleniyor. Antibiyotik iğne vs alıyorum var mı aynı durumu yaşayan ne önerirsiniz ne yapmalıyım?? 😖😖 erken doğum vs riski olduğunu söyledi gerçekten ilerlemiş herhalde ama hiç fark etmedim doğal ilaç vs var mı mesela ilaçların yanında uygulayabileceğim bi şey?