Gulsunoyku 3 gün kanamam oldu 3.günün sonunda pıhtı şeklinde et ve 6.günde ise yani bugün beyaz jöle gibi bir parça geldi normalmidir bilgisi olan varmı
benan2016 Gulsunoyku bende sezeryan ile doğum yapanlardanım kanama oluyor devam ediyor yoğunluğu da kişiden kişiye değişebilir ama bende o dediğiniz şekilde hiç olmadı
Smyy Gulsunoyku hayır gelmedi ama şiddetli kanamanızın olması normal değil , bi doktora görünmwnizde yarar var