Mucizemibekliyorum_ 6.gun erken gebelik yapmıştım önce tek çıktı yarım saat sonra çok çok çok silik ikinci çizgi gormustum. 7.gun damar yolu vitaminim vardı haftalık taktırdığım o esnada gebelik testi vermiştim merak edip 46 çıkmıştı… 12.gunde 213 çıktı çok şükür 🤲 insAllah sizinde pozitif olur ama benim gibi erken yapmayın lütfen… Ben o tek çizgiyi görünce çok ağladım. Bizim tedavi çok masraflı oldu çubuk tek çıkınca eşim belimde boynumda büküldü gücüm kalmadı dedi ben o yarım saat hıçkıra hıçkıra ağladım… Siz siz olun benim yaptığım hatayı yapmayın içerde bebeğiniz varsa üzmeyin onu benim yaptığım hata gibi 🥺 Rabbim yardımcınız olsun 🤲