Regl zamanım henüz gelmeden bir gün önce gebelik testi yaptım çok silik bir çizgi gördüm ertesi gün kan vermeye gittim beta değeri 56 çıktı daha sonra 3 gün geçti tekrar kan verdim bu sefer 566 çıktı yarın tekrar kan istedi doktor dış gebelik mi yoksa sağlıklı bir gebelik mi kandan anlıyıcaz ultrasondan göremediğimiz için dedi ve benimde çok kafama takıldı. Kızımda 4+6da verdiğim kanda beta değerim 2642 çıkmış bu neden böyle düşük anlamadım dış gebelik olma ihtimali var mı