Asgl bende 23 haftalık hamileyim 5 gün önce detaylı ultrasonda plasentanın aşağıda olduğunu öğrendim ilk gebelik olduğu için zamanla yukarı çıkabilir dedi bir sonraki kontrole kadar beklemedeyim aynı durum bir tanıdığımın başına geldi onun zamanla yukarı çıkmıştı inşallah bizimde yukarı çıkar 🤲🏻