Uzun kollu zıbın giyene de giydirene dert bi şey bence. İlk çocuğumda aralık ayıydı aldım ama hiç kullanamadım bunda direkt askılı zıbınlar aldım. Bebekler sandığımız gibi çok üşümüyor. 22 derecenin altında değilse ısı ince ve rahat kıyafetler giydiriniz. Benim çocuk doktorum hep böyle söyler