4 aydır gebelik için uğraşıyordum dün adetime 2 gün varken erken gebelik testi yaptım biraz silik çıktı kan testi verdim betam 29,70 çıktı hamileyim çok şükür bu programı hep biliyordum indirmek de nasip oldu bana betam şuanlık çok düşük kaç gün sonra gidip kan vermeliyim ve kesemi görebilirim birdaki kanda keseyi görmek istiyorum çünkü