Merhaba, adetime 9 gün kala yani dün erken predictor test yaptım ancak negatif çıktı. Bugün itibariyle 8 gün kaldı ancak 1 haftadır sadece mide bulantısı var. Acaba erken belirti olarak mide bulantısı olur mu yoksa stresten mi bilemedim, yardımcı olursanız sevinirim🙂