glsmogrtmn İki gündür regl olmuyorum yanma başladı şimdi de erken gebelik belirtilerinde yaşanır mı bilenler yazabilir mi? Sürekli tuvalete gidiyorum acaba regl mi oluyorum diye. Öyle bir şey de yok
Kleopatra- glsmogrtmn Yanma başladı derken? Özel bölgenizde mi yanma var? Eğer ordaysa enfeksiyonunuz vardır. Sadece yanmayla belirti olmaz malesef. Kasık ağrınız bel ağrınız mide bulantınız veya göğüs hassasiyetiniz olmalı. Sadece yanma ve sık tuvalete çıkmak belirti göstermez.
Eda_11 glsmogrtmn ben 3 gün lekelenme yaşadım adet olmam gerekirken lekelenmem oldu ondan şüphelenip test yaptım adetim 3 gün gecikmisti erken gebelik testi yaptım ve çıktı. İnşallah rabbim isteyen herkese nasip eder