Ginger_ ilk gebeliğim de her hafta gidiyordum iyki de gitmişim farkında olmadan tansiyonum yükselmiş suyum az az gelmiş akıntı sandım suyum azalmış 35 haftalıkken dogum yaptım acil sezeryana aldılar şimdide hamileyim ve her hafta gel dedi doktor 6+4 haftalık olmasına ragmen