Melisasis Nst lerde bebeğim hep uykuda çıkınca normal doğumdan vaz geçip sezeryan tarihimizi aldık. Pazar e kavuşuyoruz inşallah . Epidural deneyimleriniz neler dir ? Baş ağrısı oluyor mu kahve makinası gerekir mi ?
Meyra19 Melisasis bende 3 ocak da sezeryan ile doğum yapacağım . Bebeğinize mutluluk ve sağlıkla kavuşun ins ❤️