Bende 28 haftalıkken çıkmıştı idrar yolu enfeksiyonuna bağlı olarak enfeksiyon geçince normale döndü. 31. haftamda ödem ve tansiyon yüksekliği şikayetiyle gittiğimde tekrardan çıktı ilaçlarla falan en son çıkmadı sancım bende hiç sancı falan hissetmiyodum ama bazı durumlar tetikleyebiliyor