strawbery Elizzada canim hic takilma boyle seylere boy kilo meselesi her bebekte degısiklik gosterir son haftalarinda belli olur o doktorun bi problem gormezse uzulup takilma
Mge-drkk96 Elizzada Canım hiç takma kafana şuanda tam 20+0 haftalık olduk 17+2 de gittiğimde 170 gram dı ayrıntılı için 19+4 gittim 290 gram olmuştu 23 hafta da kontrolum var bakalım nasıl olucaz ama hiç kafana takıp kendine stres etme
Elizzada Ysm0307 hayır canım doktorum bakmadı radyolog bakmıştı detaylı da farkediyor belkide cihazdan cihaza
Elizzada Mge-drkk96 yavaş yavaş alıyorlar sanırım benimle aynı haftada olanlara bakıyorum maşallahı var bebişlerin benimkisinde sorun mu var diyorum
Ysm0307 Elizzada evet ben detaylıya girdiğim gün üç ayrı doktora kilosuna baktırdım ucude alakasizdi birbirinden
strawbery Elizzada normal dediyse takilma dusunme onlari zaten o haftalarda yavas yavas kilo aliyorlar son haftalarda hizli buyuyorlar birde saglikliysa kiloyu hic problem etme kuzum
Mge-drkk96 Elizzada Yüksek ihtimal öyle canım o yüzden kimse ile kendini kıyaslama yapma herkezin bünyesi farklı o yüzden tereddüt etmeye hiç gerek yok bence
Esraliiii Elizzada evet genetikte önmeli ama bazı bebek zayıf bazısı baya kilolu oluyor benim eltim 5 kilo dogurdu mesela diğer eltim her seyi yedi boylu poslu ama bbeği 2700 minicik oldu
Ysm0307 Elizzada cihaza göre değişiyor zaten doktorun birisi ben ne ölçersem 200 gram aşağısını düşün demişti