Hanımlar benim daha önceden 2 erken dogumum var 30-31 haftalık. Şuan 3. Hamileliğim ve 15 haftada tedbir amaçlı serklaj oldum.
32+2 günlükken sancıyla hastaneye yatışım yapıldı 5 gündür hastanedeyim serumla sancımı kesiyolardı. Ama artık oda fayda etmiyor.
Birazdan serumu kesecekler ve sancım gelmeye devam ederse dikişleri alacaklar. Sonrası bebeğe bağlı dediler. 33. Haftadayız şuan. Serklajı aldırdıkdan ne kadar süre sonra dogumunuz oldu acaba?