Dun yumurtam toplandi 12 tane ,bugün embriyolog aradi 11 tanesi olgunlaşmış 4 tanesi dolenmis yarın duruma göre bakıp donduracakmis çok üzgünüm yarın 2.gun 😔 yumurtaya bakıyoruz canlı sperme bakıyoruz aynı sekilde canlı parlak sorunsuz ama dollenirken sikinti cikiyor dedi ve biz genetik test yapmıştık bisey çıkmamıştı. Diğerleri de dollenebilir yarın dedi bilmiyorum canım çok sıkkın aynı durumu yaşayan var mi