Sedam42 Arkadaslar bebegim hic durmuyo gunduz uyku aksam 6 da basliyo bagirmaya gece 3.4 kadar soluksuk oyle aglarken emmek istemiyor direniyor ben daha dogum yorgunluguu atamadim bir haftane hastanede yatmistim artik hic halim kalmadi ailem yok yardim edecek yok ben sastim ne yapcagimi gaz kaka yapiyor anlamiyorum ki ben niye bagiriyo uyumuyor niye kizinca emmek istemiyor 😭😭
Gurbetkusu_43 Sedam42 Öksürüğü yada hırıltısı var mı? Son zamanlarda bebeklerde ve çocuklarda eres virüsü var acaba çocuk hasta olabilir mi? Benim kızımda daha bir aylıkken öyleydi hastahaneye götürdük eres virüsü çıkmıştı kendisinde. 3 aylık oldu ama hala en ufak bir soğukta hırıltıları ve geniz hırıltısı başlıyor. Bence bir doktora götürün. Şuda olabilir mesela bebek üşüyor da olabilir. Ona da dikkat edin. Yeni doğan bebekler sudan çıkmış bakım gibidir.
holly Sedam42 hasta falan deilse dünyaya alışmaya çalışıyo. Yorgunsun çok iyi anlıyorum seni ama senin enerjin bebeğe de geçiyo. Olabildiğince sakin olmaya çalış onun senden başka kimsesi yok. Bi kaç sene sonra bu yorgunlukları hatırlamayacaksın bile.. masaj yap ten teması yap sürekli göğsüne koy kalp atışın onu sakinleştirir
siyahinci3 Sedam42 cok gecmis olsun benim kizimda oyleydi uyudugu saat cok azdi geri kalan uyanıklık sure zarfinda hep ağlıyordu gaz kolik bir bebekti gazi cikiyor ama onlar bizim gibi degil cok sanci yapiyor ufacik gaz bile surekli bacak gaz masajlarindan yapin bir de yalanci emzigi ne zaman tuttu o zaman rahata erdim
1asel-duru Sedam42 kolik olmuştur yani gazını da yapsa kakasını da yapsa hergun aynı saatlerde ağlama krizleri olabilir bende bu yüzden doktora gittim bana kolik dedi akşam saatlerinde ağlama krizleri olabilir dedi ben tek çare hoppala yaparak sustururdum eve salıncak kurdum bide o şekilde sustururdum bazen de ılık banyo yaptırdım
Sedam42 @Gurbetkusu_43 dikkat ediyorum canm yeni dogan gotrdum iki kere bieey yok iyi denip yollndi cocuk doktra yarin gotrcem randevu aldim
Sedam42 holly canm aksama kadar lavobaya zor gidiyorum birkere gece artik boyle basim donmeye basliyo oyle yoruluyorum sbrediyorum bi an once gecsin
Sedam42 siyahinci3 emzik tutuyo canm ama kizinca onuta atiyo beni bile emmek istemiyor yani anlamiyorum oyle agladigina yanayim bi dinlenemedigimemi yani piskolojim gitti resmn rabbm sabir versin
holly Sedam42 o kadar iyi anlıyorum ki. Çaya hasret kalmıştım inanır mısın . Günlerce duş almadığımı bilirim Bnde uzakta büyütüyorum kızımı. . Hepsini yaşadım belki eksik belki fazla ama geçti. Kızım bi buçuk yaşında şu an her anın zorluğu farklı. Anne olunca değişiyo hayatımız. En rahat zamanı büyüyüp mesleğini eline alınca olacak o zaman da kaygılanacaz sürekli nasıl iyi mi die. Şu an lohusasın herseyi daha derin yaşıyorsun yorgunluğu bi anda değişen hayatını.. Ama o sana muhtaç ve senin bu dünyadaki en değerli şeyin. Kendini telkin et sürekli geçecek hepsi die 🤍
Sedam42 holly ben de oyle dusunuyorum bebegim o yasa bi gelse 1 yasini hayal ediyorum gecicek 40 miz ciksa blki duzelcek suan lohusa depresyn yorgunlk birbirine karisti
Sedam42 1asel-duru benimki banyoda ağlamaktan nefesi kesiliyo canm doktr nasil anliyor kolik oldunu abizim anlattimiza goremi kolik diyor
Dark Sedam42 üstü başı nasıl, kalın giydirmeyin bazen bunalıp ağlıyorlar Gaz olmadığına emin misiniz, tam çıkmıyor olabilir, çok gazlı olunca böyle oluyor. Konuşmayı deneyin sakin olun sesinizi duydukça alışıp susacak
Sedam42 Dark canm gaz herlde anlamadikki gaz damlada veriyoruz ama yok gaz cikarrken dahi agliyo bilemedim 10 saat aglarmi bi bebek agliyomus kizimda gordum onu
Betul255 Sedam42 Bence sağlık sorunu yoksa bi hocaya okutun lohusa döneminde bebeklerde böyle şeyler görülebiliyo bilmeden saatine denk gelmiş olabilirsiniz bazı şeylerin nazarda olmuş olabilir bebeğiniz insan herşeyi düşünüyo çare bulamayınca
Dark Sedam42 o zaman koliktir. Benim kardeşim 4 ay ağladı, annem artık perişan olmuştu. Sonra geçti Her damla iyi gelmiyor biraz deneme yanılma ile bulmak lazım
butterfly4 @Sedam42 aç mı kalıyor acaba? Süt sağma makineniz varsa bi sağıp bakın isterseniz ne kadar süt geliyor bakalım.