Merhabalar, 37 haftalığım ve normal doğum planlıyoruz. Herkes hastaneye gelip beklemek ve bebeği hemen görmek için çok heyecanlı.
Ama sorun şu ki, ben daha sessiz sakin huzurlu bir zaman geçirmek istiyorum. Doğum yeterince curcunalı olacak bir de insanlarla ve telefonla uğraşmak istemiyorum. Ve daha da önemlisi sanki bu an ben ve eşim için daha özel bir zaman olmalı gibi. Ve böyle düşündüğüm içinde suçlu hissediyorum. Çünkü onların haklarını ellerinden almışım gibi davranıyorlar. Ne yapsam bilemedim.
Siz ne zaman haber verdiniz? Veya ne düşünüyorsunuz? Ne yapacaksınız? Merak ediyorum.