Arzu3434 Kızlar doktorumun verdiği vitaminde balık yağı kapsulü ve toz şase var fiyatı 450 küsür zorlanıyorum tavsiye ettiğiniz içeriği güzel vitamin var mı 18 haffalık gebelik
Lulu02 Arzu3434 canım ben 12 haftaligim henüz almadım fiyatını bilmiyorum ama doktorum bana imom omega’yi önerdi onu kullanicam
rabia3561 Arzu3434 vitaminleri her doktor farklı veriyor ve genelde 16 dan sonra hastanın ihtiyacına göre veriyorlar.
Leylalyla Arzu3434 imom omega var kahverengi kutulu ondan vermişti doktorum bana baya 2 ay falan kullandım. Fiyatı da 150 filandı yanlış hatirlamiyorsam ama doktoruna kesin danış canım danışmadan kullanma.
Leylalyla piiremsesinannesiii bende vitamin degerlerim yeterli çıktığı icin imom i bıraktım ama kan ilacına devam ediyorum fakat ettigim halde degerlerim yukselmiyor 😅
piiremsesinannesiii Leylalyla kaç ilacı ne oluyor peki benim doktorum hiç kan idrar vs tahlil istemiyor bende hemende 22 haftalık oldum kaçıncı hafta kan tahlili yapılıyo
Arzu3434 Vitamin değerlerim normalmiş ama sanırım anlaşmalı olduğu vitamin pahalı geldi imom ve ocean arasında kararsız kaldım🥰
Leylalyla piiremsesinannesiii açıkçası hamile olduğumu öğrendiğim günün ertesinde hemen sağlık ocağına gittim ac karnına jan ve idrar tahlili vermeye. doktor benden istemeden ayda 1 kere sağlık ocağına gidip aç karnına ayrıntılı kan ve idrar tahlili veriririm düzenli. Sonuçları da telefondan doktora gönderiyorum. Oda bana ilac yazar reçetesini gonderirdi. Kontrollerde de o sonuclar üzerinden konuşur biten ilacım olup olmadığını sorar ona göre yeniler reçetemi.
Beybi146 Benimde iştahım yoktu onun için omega verdi impm 130 liraya almıştım fakat oda iştahımı açmadı bide ilacı aldımtan sonra istifa ettiğim için iğrenç geldi bana bidahada içemedim çok iştahsızım