38+1 olduk. 2 çanta hazırladım. Bebeğimin çantasında 10 lu hastane çıkışı, bebek bezi, ağız bezi, yedek 5 li takım, biberon emzik battaniye ıslak mendil var. Hemşireye verilecek zıbın alt şapka eldiven çorap bez bunları ince battaniyenin içine koydum. Çantanın en üstüne koydum almak kolay olsun karışıklık olmasın diye
Kendim içinde pamuklu önü düğmeli eşofman takımı, atlet, külot, ped, çorap, terlik, yelek, badem yağı koydum. Eksiğim var mı bilmiyorum şuan bunları hazırladım