aaysecoo Merhabalar. 37’deyim bugün çatı muayenem vardı. Doktor parmağını soktu ama devamını yapamadım çok kastım kendimi. Doktorum da alışman lazım tekrar zorlamayayım haftaya yine bakalım dedi. Ama böyle yaparsan normal yapamazsın kendini alıştır dedi. Ne yapmalıyım? Moralim çok bozuldu normal doğum istiyorum 😞
Serifenuryilmaz aaysecoo bende 36 da yaptıracam çok korkuyorum kasacam diye Allah kolaylık versin ya valla gün sayıyor um şimdi 35+3 deyim stres oldum nasıl yaptıracam diye
girl_boy_annesi aaysecoo canım derin derin nefes al hiç kasma 40. Haftaya geldiğim için her 2 günde bi bakıyorlar açılma var mı diye saniyelik olduğunu düşünüp rahatlat kendini
berceste5155 aaysecoo kendi kendinize eziyet ediyorsunuz resmen elini sokuyor ne yapabilir ki yani hiç mi cinsel ilişki yaşamadınız ben çok rahattım ağrı sızı bir şey hissetmedim elini sokmasıyla çekmesi bir oldu burda şöyle oldu böyle oldu diyenlere aldırmayın onlarda kendilerini kastıkları için zorlanıyorlar
Dilaraortacc1 Serifenuryilmaz neden korkuyorsunuz eşinizle ilişkiye girmiyor musunuz sanki korkmayın sadece 3 4 sn süren bir şey zaten kayganlastirici jel sürüyor doktor hiç korkmayin
Klft Serifenuryilmaz siz ve doktorunuz daha iyi bilirsiniz ama çatı muayenesi için erken Bi hafta gebelik normal ilerliyorsa tabiki. En erken 38 haftada yapıyorlar diye biliyorum. 2 dogum yaptım 38 sonlarına doğru yaptılar.
aaysecoo Dilaraortacc1 ya evet jel sürdü elini de itti ama devamında ne olur kestiremediğim için kastım kendi adıma
Serifenuryilmaz Dilaraortacc1 Dilaraortacc1 bilmiyorum ya çok korkuyorum kasıyorum kendimi inşallah o an kasmam ,😅
Minnissh Dilaraortacc1 cinsel iliskiye bile girirken zorlanan ben 😃. Bu muayineyi nasil olucam diye dusunuyom . Bide normal dogum🤦♀️🥲
aaysecoo girl_boy_annesi sürekli çatıya mı bakıyorlar yoksa normal alttan muayene mi? Çatı ile alttan farkı ne mesela
LilithAura girl_boy_annesi aaysecoo berceste5155 Çatı muayenesini bende 37. Haftamda olacağım kaç parmak sokuyorlar nasıl oluyor ne kadar sürüyor
girl_boy_annesi aaysecoo işte alttan 2-3 parmağını sokup bakıyorlar canım kaç cm açılma var diye Çatı muayenesi ise normal Doğuma uygunmuşum diye bakılıyor
Sureyya1 berceste5155 elini derken en fazla uc parmak kullaniyolar degilmi elinin hepsini kullanmiyolardir degilmi
aren6161 aaysecoo nasıp kısmet cnm hayırlısını dileee herzaman bende cok ole hayal ettım nasıp olmadı kendını bırsey odaklama hayırlısını ıste bekle sabırla rahat olll hangısı hayırlı ıse hakkında o olsun
Silay35 aaysecoo çok da zor değil max 1 haftaya normale dönüyorsunuz. Zorlu bir normal doğumda da dikişiniz olursa aynı zorluğu yaşarsınız tabi her şeyin normali güzeldir ama psikolojiniz engelse zorlamayın derim
Dilaraortacc1 Minnissh canım hiç korkma çok ciddiyim tabiki insan kasıyor kendini ama canın acımıyor ki muayene olurken telefonla oyna istersen dikkatin dağılır
Serifenuryilmaz Klft işte kafama bunuda çok takiyorum doktoruma gidince soracam etrafımdaki herkes öyle diyo daha erken degilmi diye çünkü doktora sordum şuan herşeyin normal ilerliyor normal doğum için 34+2 de gitti m iki hafta sonra çatı muayenesi yapacaz normal doğum a uygun mu degilmi diye dedi bende bilmeyinve ilk gebeliğim hiç bişey sormadım normal zamanıdır diye düşündüm ama şimdi araştırınca herkes erken diyo
2_evlatyolda aaysecoo ben sezeryan dogum yaptım ama ondanda sonda takılıyor öyle aynı şey gibi 😂 vajinal muayene olmadın mı hiç öyle düşün herkes oluyp cok normal die alıştır kendini derin nefes al Baska Bi yere odaklan Baska şeyler düşün o esnada
K_34 Ben bugün yaptırdım 1 cm açılman var dedi biraz ağrılarım var yatırayım dedi istemedim bilmiyorum ne olcak sanki sabah hafif ağrım vardı geçmişti muayeneden sonra daha fazla oldu ağrılarım devam ediyor hala 38+4
Bsrfnr aaysecoo kendini kasma rahat bırak, kasinca aciyor ama rahat bırakınca inan acimiyor zaten jel sürüyor , denedim yani kasinca aciyo ama rahat bırakınca hiç acı yok denilecek kadar az , sadece giriş hissediyorsun.