MerveSara DilekAkkayaYksel Tatlım bizimki şişme tekerlek. Araba çok kullanışlı, manevra kabiliyeti falan baya iyi .👍
DilekAkkayaYksel MerveSara sisme tekerleklerin inme patlama durumu oluyo mu ki kararsiz kaldim cok buldum bi tane alicam ama kararsiz kaldim kullanimindan memnun musunuz siz
MerveSara DilekAkkayaYksel Aktif olarak kullanmadım daha , Doğuma bir kaç günümüz var . Evin içinde arkadaşım oğlunu gezdirerek uyuttu bir kaç kere , çok beğendi arabayı . Şişme problemi için de Dekatlondan bisiklet tekerleği pompası aldık ,14 ₺ civarıydı.
MerveSara DilekAkkayaYksel Bej aldık biz , albebek diye bir hesap var İnstagramda , kampanyadaydı , 1600 ₺ almıştım .
DilekAkkayaYksel MerveSara bende 1500 e buldum bej rengi var sadece kapanmis isyeri yok fiyata satiliyo ole buldum bej die de tereddutteyim siyah dusunuyodum hepte ama uygun olunca bunda karar kildim ister istemez