19+2 yim. 54 kiloyum 47 kilo ile hamile kalmıştım 7 kilo almışım ama aynı çıtı pittim 😁 göbek de var ama yok gibi biraz da aşağıda duruyor gibime geliyor göbeğim erkek Çocuk aşağıda oluyor diyorlar doğru mu . Bi de 7 kilo almama rağmen göbekte çok belirgin değil. Herkes de göbek olacak ve olmayacak diye virsey yok deki sonradan mı çıkıyor. Bi de bu haftama rağmen ben hareketlerini hala hissedemedim .aynı durum da olan var mı?