Tgcccc Merhaba kızlar doktorum decavit verdi niçin kullanılır ve 1 kutu kullanıp bıraktınızmı ? Bana bi kutu yazdı günde bi tane iç dedi 11+2
Mysmrt Tgcccc 30+4üm hala kullanıyorum vitamin amaçlı kullanılıyor 13. Haftamdan beri kullanıyorum ferrum ve coledanla beraber. Doktorum doğuma kadar kullanacaksın bunları dedi
MeltemEA Tgcccc merhaba doğuma kadar kullanılıyor,hatta emzirme döneminde bile veriliyor bazen değerlerinize göre.Multivitamindir.
Zln2152 Tgcccc ikili tarama testi yaptırmaya gittiğim gün doktor decavit yazdı 10 gün kullandım 13+3 te tekrar muayene oldum özele gittiğimde doktorum decaviti bıraktırdı gaynoferro ve devit 3 e başlattı
Emine52_34 Tgcccc decaviti yeni mi yazdı doktorunuz ben 5 haftadan beri kullanıyorum öğrendiğimiz gibi doktorum başladı
Mysmrt Tgcccc günde bir kere tok karnına kullanıyorum genelde geceleri yatmadan alıyorum ben gün içinde unuttuğum için
Zln2152 Tgcccc neyi decaviti mi? eğer oysa günde bir defa tok karnına ben genelde kahvaltıdan sonra içiyordum
Beyzacan Tgcccc banada 23. Haftada başlattı 30+4üm şuan hala kullanıyorum doğuma kadarda devam. Sabahları kahvaltıdan sonra tok karnıma içiyorum.
Bsrfnr Tgcccc decavit demir vitamin ilacı bizde 38 haftalığız hala kullanıyoruz doğum yapana kadar kullanılıyor , doğum yaptıktan sonra da kan ilacına devam ediliyor.
deryarslan00 Tgcccc 38+3 halen devam ediyorm her kontrolde doktorm elimdeki ilaçları soruyor bittikçe yazıyor sürekli kullancağımı belki doğumdan snra da devam etceğimi söyledi bitince bazen sağlık ocağından da yazdırıyorm